piątek, 31 października 2008

Notesowo

Wczoraj weszłam przypadkiem na strone z torebkami. Od razu moje oko dostrzegło torebkę Chupa Chups :) Ponieważ narazie nie mam wolnych pieniążków, żeby ją zakupić oscrapowałam notes na ala Chupa Chups :D Kolory zupełnie różne wiem ale co z tego :) Zamiast laleczki pojawiła się zacna sówka. Na początku miała być zerżnięta laleczka ale jakoś ciężko mi to szło, więc wyszła sówka. Notes ma format 13x18 (prawie zeszyt wyszedł). Okładka na bazie tektury 1,5mm.
Co do zapięcia to zrobione jest z kółeczka do spinania baz, nitów i ćwieka.

INSPIRACJA

MOJE WYKONANIE


Notes dostępny w

6 komentarze:

joasiah pisze...

wow swietny notes!!
NO TO POJECHAŁAS PO BANDZIE
proszę o taki sam !!

Nowalinka pisze...

Haha, też mi sie podobała ta torebka :)
Twoja wersja notesowa świetna, a juz to zapięcie wymiata! :)

Halina pisze...

Świetny notesik...zapięcie genialne:) Muszę mieć taką samą;)

Luna77 pisze...

Super!!! Nie myślałam, że tak ekstra wyjdzie :).Jest piekny! Ja też taki chcę. Pozdrawiam! :)

Margaretka pisze...

Notes EXTRA!!! Zawieszka sówka - bardzo pomysłowe!

hasior pisze...

REWELACJA!! Pomysł z kieszonka na notesie BOMBA !!