czwartek, 23 lipca 2009

Pochwale się :)

Znowu nic scrapowego nie ma, ale robi się i to kilka rzeczy naraz :) Jak juz pokaże to wszystko naraz :)

To może przedstawie 30 tygodniowego Filipka :) Oczywiście jeszcze jest po drugiej stronie brzucha. Dla jasności Filipek to siostrzeniec :) Jeszcze trochę i pokaże się nam wszystkim :)


Jak widać wszystko ma pod kontrolą i obserwuje :) A Mama Kasia czeka na album ciążowy-rocznikowy :) Ale czekam na bazy od Gizmo . I lada moment się zrobi :)

Dotarł do mnie mój wędrujący. Po roku i 3 miesiącach wrócił do mnie :) Koniecznie muszę się nim pochwalić ale to nie dziś.

Życzę udanego dnia :)

2 komentarze:

albumyslubne pisze...

a ja myślałam , że to Twoje osobiste wnętrze :D

Nulka pisze...

o matko aż na szybko liczyłam ile temu się widziałyśmy hahaha
buziole :*