wtorek, 30 marca 2010

Notes dla....

...Enczy. Bodajże 2 tygodnie temu zachwyciłam się notesami Enczy :) W komentarzu zaproponowałam wymianę. Choć ni sądziłam, że reakcja będzie pozytywna :) Bardzo szybko Encza odpisała i wykonała dla mnie notes... Cudo :) Dziękuję :) Już nie mogę się doczekać kiedy będzie u mnie.

Dziś zakończyłam notes dla Niej :) Mam nadzieję, że się spodoba. Motyw przewodni wiosna i jak zwykle motyle (chyba to już nikogo nie dziwi)  :)

 Mój notes :)



Notes jaki dostanę od Enczy :)
Niedługo już mój :)

7 komentarze:

Encza pisze...

OOOO!!! Piękny !!! Już przebieram nogami :)
pozdrawiam :)

Agata Travelling backpack pisze...

Dziewczyny, zrobiłyście piękne notesy!! Wspaniała wymiana! :)

Gosik pisze...

śliczne oba :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękny jest!!!
Cudownie kolorowy, radosny i świeży :D
:*

Encza pisze...

Wesołych Świąt !!!

Niebiesko_Oka pisze...

Notes jest cudny!
I w moich ulubionych cukierkowych kolorkach.
Mokrego dyngusa!
:)

Anonimowy pisze...

olśniewający jest ten Twój notesik!