niedziela, 28 grudnia 2008

Wędrujący album Polskich Scraperek :)

Dziś rano przeglądałam sobie blogi i wpadł mi do głowy pomysł na Wędrujący Album Polskich Scraperek. Wiele z nas Scraperek spotyka się ze sobą. Niektóre nie miały przyjemności się poznać osobiście (niestety). Dlatego właśnie chciałabym mieć album w którym znajdą się Nasze wizerunki :) I każda z Nas/Was napisze parę słów o sobie :)

Nie wiem czy wogóle będą chętne na taką zabawę. Dlatego puszczam w eter info i zobaczymy co dalej :)

Początkowe zasady to:
- wielkość albumu do 20x20.
- każda robi okładkę i własny wpis (czyli pisze coś o sobie i swoim hobby, zdjęcie)
- wewnątrz może znaleźć się list przewodni jeśli macie jakieś wytyczne co do wpisów, np. zdjęcia czarno-białe czy kolorowe
- informujemy ile będzie do wypełnienia - jedna czy dwie strony :)
- w każdym wpisie musi być nick, miejscowość z której pochodzi i data :)

Pewnie o czymś zapomniałam :) Wyjdzie w praniu :)

Umieścilam też wątek na forum.

3 komentarze:

ibisek pisze...

jaaaaa
ja chetna!

Margaretka pisze...

Niespodzianka dla Ciebie u mnie :)Zapraszam!!!

Margaretka pisze...

Wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU!!!